SOPPA OCH SLARV

Hej!
Sitter i köket och äter Felix/findus sparrissoppa som är så god att man dör 10 ggr om.
I bakgrunden spelas Allan Edwalds sorliga visor, och jag kommer att tänka på att jag börjar jobba om ca 3 timmar. Blandade känslor inför det kan man väll säga. Nåväl det va inte det jag kom hit för att skriva om.
Idag har jag nämligen hämtat ut mitt visum till Indien. och det känns bara helpuckat när jag håller det i mina nävar. Så jag ska alltså åka nu? Jag, Caroline ska bestiga Himalayas berg, äta tillsammans med 45000 människor och handla senaste nytt från hippiemarknaden på Goa. Är inte det helt sjukt egentligen? Jag är jättetaggad och jätterädd på samma gång, och det tror jag Olivia är också. En tröst är i alla fall att hon kan läsa kartor, och ja, jag kan bidra med sällskap och delad upplevelse. Det vet jag att jag kan..
Haha..
 
Följ med på våran resa genom bloggen: www.greatingsfromindia.blogg.se
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

santinoz

Tankespridd, ganska svår men kreativ person på 20 bast. Spenderar fritid med vänner, filosofering, målarduken och drömmer om en karriär bland drama, dans och det pulserande kulturlivet. Välkommen hit till min lilla egna krypin!

RSS 2.0