OKLART INLÄGG!

Hej.
Här sitter jag två timmar för tidigt uppklädd för sufflösandet som ska ske om ja 2 timmar.
Disneymusik från Marry Popins på, och en flaska julmust till det. Jag har ganska jättejävla tråkigt och grämer mig för kvällen som kommer se likadan ut. Skulle åkt till O och fixa det sista till indien, men tack vare att jag är årets sämste planerare, dubbelbokade jag mig och förstörde för alla. HURRA, allt är precis som det ska. 
Förövrigt ärdet kort tid kvar till Indien. Det ska bli kul + att jag fick träffa JOOOOHHHSSSSAN idag. HURRA och hejdå!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

santinoz

Tankespridd, ganska svår men kreativ person på 20 bast. Spenderar fritid med vänner, filosofering, målarduken och drömmer om en karriär bland drama, dans och det pulserande kulturlivet. Välkommen hit till min lilla egna krypin!

RSS 2.0