Hejdå hängiga dag idag

Åkte kana hela vägen hem efter jobbet idag och kom hem till en brevlåda fylld till bredden med brev och ett PAKET till mig. In genom dörren for jag för att sedan kasta av mig jackan och riva av det gröna omslaget.  inuti låg inte.mindre än ett örngott smockat med.kattryck och ett gulligt kort från min allra käraste Martina. Blev så blödig att jag klämde fram en tår och bestämde mig från den.stunden att pigga upp mig lite.  Är spontanitet kanske det finaste ordet i världen? I alla fall idag. Tack Martina! (L) 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

santinoz

Tankespridd, ganska svår men kreativ person på 20 bast. Spenderar fritid med vänner, filosofering, målarduken och drömmer om en karriär bland drama, dans och det pulserande kulturlivet. Välkommen hit till min lilla egna krypin!

RSS 2.0