JAG HAR HAMNAT I EKORRHJULET.

 Jag börjar väll med ett hej. 
 
Det var ett tag sen sist jag satt framför hemsidan och skrev ner ord från mina innersta tankar, Nu är jag i alla fall här igen, men kanske bara tillfälligt. Vår vän november har gjort ett återbesök över hela Sverige, och det gråa täcket låter sig inte lättas. Jag vet inte vad jag riktigt tycker november, och vad den gör med nästan alla människor. Tankar och handlingar blir mer påtagligt, känslor förstärks, och allt känns lite mindre roligt. Påverkad blir man hur som helst. Ugh.
 
Men vad annars? Nu är jag i ett mellanläge som heter h-vete där inget är skoj och det mesta går nerför. Mycket p.g.a vissa jobbiga händelser, och mkt p.g.a uppgivenhet. Jag jobbar som timvikarie och sparkar ihop lite smågrus från olika ställen var månad, och drömmer, åh vad jag drömmer. Jag hade ett kort break i helgen från livet, då jag stack till Öland och träffade en väldigt nära vän till mig, och det är något med henne som får mig att stänga av på något sätt. En semester i den stora världen, Till att bara för en gång skull bli egocentrisk och bara leva för sig.(inget hållbart, vill jag påpeka) Jag köpte saker, drack, träffade vänner, och brydde mig inte om någonting. Sen kom jag hem, skrev in mig på vikariebanken, och bröt ihop. Jag har hamnat i ekorrhjulet,  och nej jag är inte där för att stanna. 
 
Hej!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

santinoz

Tankespridd, ganska svår men kreativ person på 20 bast. Spenderar fritid med vänner, filosofering, målarduken och drömmer om en karriär bland drama, dans och det pulserande kulturlivet. Välkommen hit till min lilla egna krypin!

RSS 2.0