-"Alla borde ha lite mer attityd som Kanye"

Vad kan man säga? EN konstig helg?
Efter en hel vecka med stress och annat tristess kom efterlängtade fredag och firandet av en gammal vän som fyllde hela 20 år tidigare i veckan. Vi åt och drack och skrattade enda tills illamåendet och stressen kom över mig och gav mig blodspyor på toaletten och en taxiresa hem till kompis systers lägenhet. De festade vidare,natten kom.Det var dåligt med sömn, men vid uppvaknande med bästa vännen, städning och härlig brunch på Steve's, samtal om livet,  sanningar och biobesök kändes det en smula bättre. Vi såg hunger games som va så in i helsikes bra, men efter att vi kom ut i kylan bröt jag ihop och fick hulka i nemii famn. Sen åkte vi hem till henne och jag fick mysa med filtar och värme från varandras händer. Det är vid bland annat vid sådana tillfällen det bra att man har riktig vänner som kan lyssna och lyfta upp en när världen sviker. För då blir man påmind om att även fast allt egentligen suger så finns det några/någon som kan skydda sig och bevara dina hemligheter. Och som säger vad de tycker, när något inte känns helt rätt. Det är efter den här helgen jag vet vilka soldater som vill strida livet ut med mig, och hjälpa mig bli en bättre människa. Nu orkar jag andas en dag till. Tack 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

santinoz

Tankespridd, ganska svår men kreativ person på 20 bast. Spenderar fritid med vänner, filosofering, målarduken och drömmer om en karriär bland drama, dans och det pulserande kulturlivet. Välkommen hit till min lilla egna krypin!

RSS 2.0