SEG SOM I MÅNDAG

Hallå på er små liv! Måndagen har precis gått mot sitt slut, och jag sitter nyduschad.iklädd flanell och kollar gamla barndomsfilmer, Ikväll ska jag se Babe. Hur som helst har det varit en lång dag, en dag med både för och nackdelar. Jag hann bland annat köra två tuffa träningspass, plus ätit god mat och skrattat gott med vänner. Jag har också hunnit med att ramla ur sängen på dansträning, känt mig hängig och alldärtill. Typ som en vanlig måndag,typ. Fick föresten reda på att våren går extra långsamt här på Öland(på tal om ingenting) och det gjorde mig glad eftersom jag ÄLSKAR våren. Så ja så har det sett ut idag, nu ska jag bara träna manus och kolla film, sen kan även jag få släcka lampan. Godnatt!


Olla
2014-03-12 @ 20:43:54

Jag efterlyser kloka inlägg om att klara månaderna innan studenten. Ordbajs liksom, behöver få veta. Förresten är det fint att du byter bakgrund var å varannan minut. PKNIS




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

santinoz

Tankespridd, ganska svår men kreativ person på 20 bast. Spenderar fritid med vänner, filosofering, målarduken och drömmer om en karriär bland drama, dans och det pulserande kulturlivet. Välkommen hit till min lilla egna krypin!

RSS 2.0