KALMARTEATER ,HÄR ÄR VI

åhå! Gissa vem som kanske är tröttast i världen? Idag var jag uppe med tuppen, det käkade frukost, borstades tänder och packades in det sista i bilen innan det bar av till Kalmarteater för inflyttning av pjäsen. Det har repats, fikats och självklart skrattats i mängder. En hel del kaffe kan göra susen för fnisshumöret. MEN! nu är kvällen här och jag måste lägga mig tidigt så att jag har ork till imorgon! Full rulle,sen fest. kul,skoj o.s.v!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

santinoz

Tankespridd, ganska svår men kreativ person på 20 bast. Spenderar fritid med vänner, filosofering, målarduken och drömmer om en karriär bland drama, dans och det pulserande kulturlivet. Välkommen hit till min lilla egna krypin!

RSS 2.0