FATTA;FÖRSTÅ,GÖR

Hallåja, här är jag igen. En trött tös efter helgens bravader. Varje dag har varit smockad från morgon till kväll. Det har spelats teater, riggats ner, partats till kl 5 på morgonen, det har våfflats, färgats hår och skrattat. Idag har jag också fått sätta tänderna i min första glass för det här året. Magnum, strawberrywhite. MUMS! Och ja, snart är det dags för mig att entra sängen än en gång. Imorgon ska jag sätta igång med ny medicinering, komma igång med regelbunden träning igen och få ha vanliga lektioner, Balett, och annat fint, SKOJ. Såe att, så ser det ut just nu. Det kan fungera tror jag. Vi hörs!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

santinoz

Tankespridd, ganska svår men kreativ person på 20 bast. Spenderar fritid med vänner, filosofering, målarduken och drömmer om en karriär bland drama, dans och det pulserande kulturlivet. Välkommen hit till min lilla egna krypin!

RSS 2.0