ETT MINNE FRÅN IGÅR, EN KÄNSLA FRÅN IDAG

Hej. Jag sitter åter igen vid datorn, som vanligt glömmer jag alltid bort att boka tvätttiden och måste tjuvtvätta till sent på nätterna. Idag har varit en ganska bra dag, den har i alla fall haft sina studer som i morse när jag och mina vänner åt frukost på vår egensnickrade altan utanför mitt rum.Sen krossade jag en skål. -_- Men kvällen kom med sorgen och jag har försökt dränka den med roliga serier och pepptalk med diverse människor. Hur som helst borde jag sova snart med tanke på att jag ahr ett 13 timmars pass på teatern med genomdrag och dansträning och med lite tur har jag vaknat på rätt sida och fått i mig en stadig frukost. Håll tummarna för "muntergöken"
Bild från helgens galna party nere i Annexets källare. Neopn/raveparty.Kul
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

santinoz

Tankespridd, ganska svår men kreativ person på 20 bast. Spenderar fritid med vänner, filosofering, målarduken och drömmer om en karriär bland drama, dans och det pulserande kulturlivet. Välkommen hit till min lilla egna krypin!

RSS 2.0