EN AV MINA BÄTTRE DAGAR

Hej på er go'vänner! 
Hoppas allt är bra med er, för min del är det ganska bra faktiskt, för jag fick spendera min kväll på Kalmar teater där jag fick lov att titta på en GRYM föreställning med hela min fina klass! Föreställningen hette Streber och har tidigare visats på Dramaten i Stockholm. Djup,inspirerande och sjukligt spännade, se den om du har möjligheten! Dagen har också bjutit på fantastiska teaterrep,god mat, fint väder och mycket skratt. Dessutom har jag hunnit uppdatera min mobil som varit lite krånglig den senare tiden och hittat en låt jag senast igår inte visste namnet på. Så ja nu sitter jag här med hörlurar i öronen och diggar musik in till sena natten. Innan jag får sova ska en festevanemang ordnas eftersom vi på södra flygeln ska anordna en rave/ljusfest för att riktigt fira in våren(,och ja efteråt rycktades det om ett visst såpfighting, men vad vet jag?) Helgen kommer innehålla konstprojekt i olika former, sen får jag inte glömma reptiden på 5 timmar. Sen ska jag hinna vila också. Kanske.
Vi ses! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

santinoz

Tankespridd, ganska svår men kreativ person på 20 bast. Spenderar fritid med vänner, filosofering, målarduken och drömmer om en karriär bland drama, dans och det pulserande kulturlivet. Välkommen hit till min lilla egna krypin!

RSS 2.0