JA, JAG LEVER

Varma hälsningar dirket från sängen! Hej på er. Jag, Caroline har varit hemma i snart två hela veckor, och redan har jag fallit ner som ett paket glass i solen.Smälter Jag söker jobb, söker samtalsstöd, jagar drömmar och sätter upp mål. Inga roligheter alls, förutom att jag kommit igång småttsmått med mitt målande igen. I höst, om jag orkar är det tänkt att jag ska sätta ihop en liten utställning på Norrköpings Kulturhus, med lite tur. En föreställning om saker vi gärna lägger åt sidan, och om samhällets smutsiga spel med oss människor. Jag hoppas det kan intressera i alla fall några, så kom gärna förbi då kära vänner, Det var allt för den här gången, ta hand om er.-
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

santinoz

Tankespridd, ganska svår men kreativ person på 20 bast. Spenderar fritid med vänner, filosofering, målarduken och drömmer om en karriär bland drama, dans och det pulserande kulturlivet. Välkommen hit till min lilla egna krypin!

RSS 2.0