LIKA VILSEN SOM RASKOLNIKOVA

Hej, ett blått,blött, men också busig caroline ligger nerstoppad i sängen. Ikväll är det den kemiskeJohn Blund som kommer på besök.Vi ska resa genom djupa dalar för att sedan återvända pigg & allert när solen reser sig. Det ser vi fram emot. Vad mer? Imorgon far jag hem till mitt fågelbo, vilar upp mig, träffar vänner, och softar tungt, Var påväg att gör a en spontantatuering nu på Lördag, men tiderna va slut i Norpan, så det får nog ta och vänta. PÅ Söndag, ska jag gråta, trycka i mig mat, spela svår, och sedan återvända till min kära skola. Om ni tycker synd om mig kan ni ju alltid skicka iväg ett sympatisms under tiden jag sitter på tåget., annars fortsätter jag bara med mitt manusläsande och spana efter vackra tågpassagere. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

santinoz

Tankespridd, ganska svår men kreativ person på 20 bast. Spenderar fritid med vänner, filosofering, målarduken och drömmer om en karriär bland drama, dans och det pulserande kulturlivet. Välkommen hit till min lilla egna krypin!

RSS 2.0