DOS GATOS + EN TJEJ

Tillbaka vid mitt gamla skrivbord, tillbaka till lukten av rökelse med alldeles för stark doft, tillbaka till sömnbrist, skratt och gråt. Ja, för några timmar sedan var jag återigen tillbaka till min gamla folkhögskola, redo för att tampas med vårterminen. Mycket står på schemat, generellt över hela året. Mycket resor, föreställningar, och saker som, ja kanske kan ändra hela min framtid, Jag vet faktiskt inte. Det enda jag är säker på är att jag ska snart krypa ner i den 2.40 m breda sängen och framöver färga mitt hår i en apcool färg, för jag är fortfarande ung nog och kan leva livet. Att ha blommor i håret och glitter på ögonlocken har blivit en vardag för mig, något jag också tänker fortsätta med framöver. Tills jag blir allt för gammal såklart. Men ja, inte hade jag något direkt viktigt att säga. Bara en kort notice att jag lever, och att det är mycket att göra framöver. Precis som jag vill ha det. Adíos mis amigos!
 
Nicklas
2014-01-09 @ 17:00:35

I Kisa bor en dam på 70+ som har svart-vitt-lila hår och lilaglittrig ögonskugga. Så du.. Jag tror aldrig man blir för gammal för det.. ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

santinoz

Tankespridd, ganska svår men kreativ person på 20 bast. Spenderar fritid med vänner, filosofering, målarduken och drömmer om en karriär bland drama, dans och det pulserande kulturlivet. Välkommen hit till min lilla egna krypin!

RSS 2.0