CALL ME MADAME KATT

Kanske är det så att jag är sämst på dethär med elektronisk dagbok, det tror jag i alla fall. Men se här är jag, livs levande, helt okejokejokejglad. Det har varit en bra dag idag. Repet flöt på riktigt kalas, jag hörde rykten om att Gaga ska komma till Sverige, liveband på skolan,finklädd och GOD mat hela dagen. Om jag nu hinner se skräckfilm med mina korridorsvänner och sen göra klart mitt konstverk på väggen, ja då kommer jag bli lyrisk. En bra dag som sagt. Sömnen har börjat komma i runtin nu också efter att Mr tablett hoppat in som extrahjälp. Det är lite läskigt ibland att tänka på vad tabletter kan göra med din kropp, men samtidigt vad skulle vi göra utan all utveckling som behövs till dagens, rent sagt SJUKA värld. Värt att tänka på ibland tycker jag. Men ja, om 2 veckor är det lov, och det ska bli fett. Shopping ska bli fett, och allt annat som ska göras där. Sen Holland, möte med en speciell person, ja det finns en del kul framför mig. Nu är det bara att stay positiv. Något jag behöver jobba på.
 
Nu är det bäst att jag sticker på middagen innan alla goda grönsaker ryker. Hepphepp
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

santinoz

Tankespridd, ganska svår men kreativ person på 20 bast. Spenderar fritid med vänner, filosofering, målarduken och drömmer om en karriär bland drama, dans och det pulserande kulturlivet. Välkommen hit till min lilla egna krypin!

RSS 2.0