TOOK A RIDE ON A RAINBOW

Hej på er!
Nu är Fredagen här, och imorgon. tidigt,tidigt tar jag bussen till Stockholm. Det ska bli så otroligt skönt att det inte går att beskriva. Idag har varit en ganska hektisk dag. Klassen har hunnit spela upp hela akt två(vilket gick ganska bra), jag gick till affären fram och tillbaka(1 mil), ätit middag med vänner, packat, och skrivit ut två 100 saker att göra innan man dör-listor. Är ganska omotiverad på precis allting och behöver få en överblick vad jag egentligen håller på med i livet. Det är lätt att glömma bort det som en gång gjorde dig glad, och jag behöver kunna se det på ett papper, kunna stryka och få något sorts leende på läpparna. Jag kallar det, 5-sekunders lyckorus, och jag behöver den mer än någonsin. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

santinoz

Tankespridd, ganska svår men kreativ person på 20 bast. Spenderar fritid med vänner, filosofering, målarduken och drömmer om en karriär bland drama, dans och det pulserande kulturlivet. Välkommen hit till min lilla egna krypin!

RSS 2.0