KORT HÄLSNING!

Hej på er gott folk!
Caroline är tillbaka vid dataskärmen, och denhär gången kl 7 på kvällen! (Succé för min del eftersom jag är en stökig nattsuddare). Hursomhelst, rullar livet på, Herr stress snor massor av energi men jag försöker hinna träna, och öva manus så mycket jag kan. Sen innehåller restrerande tid mycket måla, projektplanering och sångövning till Carmens Habanéra. Hard work är det som gäller, but that's how I like it. 
I feel random with the xx...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

santinoz

Tankespridd, ganska svår men kreativ person på 20 bast. Spenderar fritid med vänner, filosofering, målarduken och drömmer om en karriär bland drama, dans och det pulserande kulturlivet. Välkommen hit till min lilla egna krypin!

RSS 2.0