Feb. 11, 2014

Jag sitter längst ner i klassrummet, sitter här och riktigt beundrar mina klasskamrater. Det är masterclas på sånglektionen och rummet ekar med alla möjliga ljuva röster.Själv valde jag att inte var med då jag inte känner att La voix inte riktigt sitter. Det är sjukt svårt att lära sig opera, men det är kul också. Har slavat en hel del med mina sångläxor,men om ni minns från senaste inlägget så sa jag att jag blivit väldigt svår på senaste tiden. Det gäller även nu. En ond cirkel som lär sitta i ett tag. Hoppas våren bankar skiten ur den
tillsammans med mina grön/gula vänner. Håller tummarna!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

santinoz

Tankespridd, ganska svår men kreativ person på 20 bast. Spenderar fritid med vänner, filosofering, målarduken och drömmer om en karriär bland drama, dans och det pulserande kulturlivet. Välkommen hit till min lilla egna krypin!

RSS 2.0