"DANDY HORSE", NU GÅR VI VIDARE TYCKER JAG

Rökelse, godnattablett, stämningsfull musik. I natt känner jag mig som munkarna i Tibet. Det känns riktgt nice.
Den här kaosmåndagen har minsann bidragit till att jag kunnat börja skissa på min kompis 50-års present, och gett mig massa tid till träning och bloggfix. Det var nästan som ilskan fick mig att klara igenom hela dagen. Typ som karlssons kalasklister i pippibilen. Den effekten. Det enda suriga va att middagen inte va så god, och jag  fick läskbegär. Dagens I-landsproblem. + att jag vägrar träna på min sångläxa. Är rebelisk och vill hellre smutta på en god chokladcigg. Så ja, idag är jag superarg på världen. Den vill mig ont, punkt slut.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

santinoz

Tankespridd, ganska svår men kreativ person på 20 bast. Spenderar fritid med vänner, filosofering, målarduken och drömmer om en karriär bland drama, dans och det pulserande kulturlivet. Välkommen hit till min lilla egna krypin!

RSS 2.0