BLIND PILOT

Hej kära, ostabila bloggvägg.
Eller ja, det är väll jag som inte kan hålla vad jag lovar helt enkelt. Jag har blivit riktigt dålig på att skriva av mig här på bloggen. Sorry about that! Men ja vi kan väll säga att tiden inte räcker till. Nu är klassen i alla fall ifull gång med teaterrep nför den spännande uppsättningen av Brott&Straff. Jag är en av de 4 som är huvudrollerna, vilket känns helt galet(har jag redan berättat det här?). Var verkligen inte beredd på det, men ja det är kul. Jag gillar ju utmaningar, och ja med lite jobb, kan det verkligen bli en rolig karaktär att spela.Under senaste veckan har jag också hunnit söka galet mycket sommarjobb över hela Sverige. Allt från diskare till städare på de verse hotell och parkanläggningar, och om jag har riktigt tur, ja då är det jag som är sommarpersonal hos Grand Hotell, det ni! Sen har jag kunnat köpa kläder till huvudkaraktärerna, bokat biljett till en helvecka i Huvudstaden med mamma och kompisar. Där ska jag få lov att gå på Opera,Floating,Muséer, affärer och annat skojigt. Det kan inte bli bättre. Jag känner verkligen att jag behöver ett break i livet, Att bara göra saker, på olika ställen, så jag för en gångs skull slipper tänka på min omgivning. Det har blivit lite mkt med det känner jag. Så ja, den här fröken står fortfarande på benen. Om några veckor är det också jag som ska boka Lady Gagabiljett,Bråvall och åka iväg på Äventyr i Holland, det är däremot helt fucking crazy. Upp & iväg. Här ska upptäckas!
Jag bjuder på urusel svenska, sån är jag
 
 
 
Luva
2014-02-14 @ 21:03:35

Kommer ihåg din första sommar med Teater Traska när du duckade för kamerorna, inte villa ha repliker och hatade dina scenkläder.
Det har hänt lite sen dess helt klart :) <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

santinoz

Tankespridd, ganska svår men kreativ person på 20 bast. Spenderar fritid med vänner, filosofering, målarduken och drömmer om en karriär bland drama, dans och det pulserande kulturlivet. Välkommen hit till min lilla egna krypin!

RSS 2.0