INDIEN TILL LUND

Hej kompisar! 
Lite bakstrullig, ganska trött men också en smula glad i själen. Idag har jag träffat min gamle vän Benjamin, och efter en härlig promenad i den bitande kylan sprang jag genast hem och skickade in min ansökan till Lunds folkuniversitet. 5 bilder av blandat kompott och sen ett klick med musen så var det klart. Hurra. Visst tvivlar jag på mitt material, men tillsammans med den kanske aningen smöriga texten så tror jag att det finns en chans till vidareintervju. Isådanna fall blir det kollektiv med en jävligt najs brud och en mysig lägenhet med pannkakor varje söndagsmorgon. Jag vill bara att året ska gå. Indienresan del 1 är också färdig. Vad händer jao?
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

santinoz

Tankespridd, ganska svår men kreativ person på 20 bast. Spenderar fritid med vänner, filosofering, målarduken och drömmer om en karriär bland drama, dans och det pulserande kulturlivet. Välkommen hit till min lilla egna krypin!

RSS 2.0