MITT 2015

Precis som varje år när det året sakta med säkert lider mot sitt slut, måste bara luta sig tillbacka ett ögonblick och tänka efter på allt man hunnit göra alla dessa 12 månader. Jag tycker det är så himla lätt att glömma alla roliga ögonblick när man lever på den här hemska planeten. Tiden springer iväg. Därför vill jag tacka farbror facebook för att du sparat mina bilder och muntrat upp mig i svårare tider. Och här kommer dem!
 
2014 bjöd på snö även dagen efter jullovet. Här är jag och min älskade vän Peppe, också kallade konstnärer.
2014 lät mig verkligen syssla med saker jag tycker är roligt. Här poserar min kära vän Saga under en fotografering vi gjorde på folkiset. Den dagen var king.
Sen kom April och AMSTERDAM, En resa som får mig gråta av längtan när jag tänker på det. What happens in Amsterdam stays in Amsterdam, måste jag säga mer? kärlek.slut 
Slutföreställningen av Musikteater 1ans utbildning. Brott och straff. En upplevelse som jag lärt mig så otroligt mycket av. Väldigt påfrestande, blod, svett och tårar. Men det bästa av allt, att  jag faktiskt klarade det.
Kursen börjat leda mot sitt slut. Min älskade,älskade klass åkte till Berlin och spenderade 3 otroliga dagar nere i undergroundtyskland. Tänker inte visa er avslutninge. Tooo sorligt, okej?
Hittar på att jag har sommarlov som alla andra barn, och spenderar mycket tid med Olivia och badar mest varje dag. Ibland drack vi vin till solnedgången också. 
Jag fyllde 20 år, hade svårt att släppa barnstadiet, men levde livet på Stockholms gator och torg.
Min sambo fyllde 10 år
Tappade greppet om livet helt, och fick uppleva en sak ingen ska få genomlida.
Var med och gjorde kulurdygnet i Åtvidaberg ens möjligt. En av de roligaste sakerna jag gjort det här året. ÄLSKA KULTUREN!
Hade en kaousig fest i en trädgårdsfest,där rökelsen låg tjock och kärleken dunkade i husväggarna.
Två av de finaste personer jag har i livet. Hon med maten i munnen fick sin födelsedag firad här i London som present, och han den där andra snubben. Kneggybus, hälsade vi på. Vi saknar dig varje dag. 
Jag sökte till Lund, bokade indien och firade jul som vilken människa som helst.
 
Och ja det är på den vägen vi är nu. Imorgon är nyårsafton, och jag ska till landet och skapa kaous, och äta vegokorv. Ska främst vara mig själv, och vara djup. Ber också om ursäkt för alla andra roliga saker som inte hänger med i detta inlägg. Ni vet vart jag befann mig. Om ni tyckte det va kul kanske jag också gjorde det. Ska vi säga så?
HEJdå och gott nytt år på er, önskar en jävel
från åtvidaberg. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

santinoz

Tankespridd, ganska svår men kreativ person på 20 bast. Spenderar fritid med vänner, filosofering, målarduken och drömmer om en karriär bland drama, dans och det pulserande kulturlivet. Välkommen hit till min lilla egna krypin!

RSS 2.0