DET ÄR SVÅRT MED PRICKAR FÖRSTÅR NI

Whalla kamrater! Nu är jag färdigpackad,färdigdansad och färdigsjungen för i afton. Trots en dålig start+ urkasst väder blev den här torsdagen bättre än jag kunnat anat. Jag fick både äta kakor, ha en liten föreställning för våra syrianska vänner och tjivas med Peppe hela dagen. Blev också extra påmind om att jag kommer sakna alla megamycket efter alla kramar och gos som jag fått ikväll. Jag har verkligen en jättefin klass ska ni veta! Dock ligger det mesta fokuset på resan och förhoppningsvis ett jättekuligt lov. Det ska festas och upptäckas. Sånt som jag älskar mest! Ta hand om er männsker!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

santinoz

Tankespridd, ganska svår men kreativ person på 20 bast. Spenderar fritid med vänner, filosofering, målarduken och drömmer om en karriär bland drama, dans och det pulserande kulturlivet. Välkommen hit till min lilla egna krypin!

RSS 2.0