2 MIL AVKLARAT



Efter ca 2 veckors slöande har jag äntligen tagit mig i kragen och börjat träna intensivt igen. Eftersom jag inte har gymkort här hemma längre spenderas extra mycket tid utomhus, men inte gör det mig något. Mycket sol och massor d-vitamin och svett. För övrigt mår jag ganska bra! Lovet består mest av fika,konst,vänner och äventyr, men det är ju sånt jag gillar! Ska försöka hålla samma goda uppdateringstempo som för två veckor sedan nu när jag har lite tid över. Håll tummarna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

santinoz

Tankespridd, ganska svår men kreativ person på 20 bast. Spenderar fritid med vänner, filosofering, målarduken och drömmer om en karriär bland drama, dans och det pulserande kulturlivet. Välkommen hit till min lilla egna krypin!

RSS 2.0