EN NY FONT, GER INTRYCK PÅ LÄSAREN

Tillbaka till dataskärmen, aningen trött och med en rejäl sträckning över hela baksida lår. Nu väntas 2 veckors läkning med den hatade spinningcykeln och mindre godis, kul. Men det är måndag, och den här dagen har bara bjudit god mat, gott sällskap och svinroliga lektioner, Minns inte senast jag hade så roligt på en vanlig skollektion. Helt sinnes, och ännu bättre när man får sitta på vilobänken och titta på när de andra jobbar. Så inspirerande! Idag har vi också fått lära oss en hel del om maskering, och fått välja yrkesområde till pjäsen vi sätter upp till Maj. För min del är jag himmla sugen att arbeta med dans och utstyrslar. Ni vet att verkligen få gräva mig in i en annan person och känna exakt vad den ska ha på sig, vad den gillar och ser ut. sånt tycker jag ...är så meganice. Förövrigt drar jag till Göteborg på onsdag, på massa skolbesök och teatrar, i helgen blir det fest, och sen är nästa vecka igång. Kort genomdrag, men jag har varken lust eller tid att förklara mig. Nu ska jag se på marry Poppins, och träna på monolog innan det är dags att bokstavligen krypa ner i sängen. Lär väll ta en dryg halvtimme när västerben är lika vigt som trä. Det ser jag fram emot. På återseende! 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

santinoz

Tankespridd, ganska svår men kreativ person på 20 bast. Spenderar fritid med vänner, filosofering, målarduken och drömmer om en karriär bland drama, dans och det pulserande kulturlivet. Välkommen hit till min lilla egna krypin!

RSS 2.0