EN INDISK GUBBE GÖR HUMÖRET BÄTTRE

Uppe i sentimmarna, som vanligt. Än en gång har en slitsam måndagseftermiddag/kväll lämnat oss, och låter oss blicka framåt mot en förhoppningsvis lättsammare tisdagsmorgon. Idag har jag haft fullt upp, dåligt med sömn, men jag jag har i alla fall fått skratta en del med alla gulleungar som går i klassen. Sen luciaträning, massor med smarrig mat, sång, manusläsning, konstig film, Alfons Åbergmaraton för mig själv. Lite smått och gott helt enkelt. Dagarna går i ett här på Öland, snart är slutproduktionen här, men innan dess ska tusentals grejor hinnas med. Det finns ingen tvivel att livet kommer bli en aning lättsammare mot våren. Jag försöker se det så. minst 2 resor, studentfirande, bal igen, jobbsökande, festfestfest. Kanske tom ett roligt nyår? Kan man kanske få det så bra`? Hm, ja kanske det. Nu är det i alla fall dags att sova. Som vanligt har jag godnattbusat med Peppe, och lagt ett gummihästhuvud vid hennes säng. Jag hoppas hon blir rädd. Då är allt nice! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

santinoz

Tankespridd, ganska svår men kreativ person på 20 bast. Spenderar fritid med vänner, filosofering, målarduken och drömmer om en karriär bland drama, dans och det pulserande kulturlivet. Välkommen hit till min lilla egna krypin!

RSS 2.0