HANDIKAPPADE ORD!

Jaha, om jag skulle pröva på att börja blogga igen nu då. Jag är fortfarande samma gamla carro, men snart inte längre fast i min barndomsstad, Jag fyller 19 om bara 2 veckor, har fått betalt för första gången för mina konstverk, fått ett JA till öland, blivit chockad, men samtigt blivit av med vissa bördor i livet. En enda stor röra skulle ja kunna säga, men åh andra sidan är väll allt som vanligt då? Hur som helst. Det regnar idag, men det stoppade inte mig från att spela löjligt sexig på cykel, ifärd med att leverera varor och annat krams. Svosh,svosh förbi a-agarna som gapade med öppna munnar. Fort genom vind och regn, sådär befriande. Jag gillar regn tror jag. Nu är jag tillbaka i mitt kära hem, har packat klart väskan inför stockholm, och ska strax sätta på en värmande kopp te. Resten av denna måndag ska spenderas med min själsyster olivia och lille puttejakob. Då ska vi se på film, och göra kullerbyttor i sängen. Ah, eller nått. Blä jobbigt att skriva, HEJDÅ!

santinoz

Tankespridd, ganska svår men kreativ person på 20 bast. Spenderar fritid med vänner, filosofering, målarduken och drömmer om en karriär bland drama, dans och det pulserande kulturlivet. Välkommen hit till min lilla egna krypin!

RSS 2.0