ATT SNASKA GODIS ÄR JAG BRA PÅ

Ja, som vanligt vill jag be om ursäkt för urtaskigt bloggande. Fröken har för närvarande ingen tid över till sig själv nu när jag har flera sånger och ett ton text att träna in. Det går liksom inte.Dessutom har jag börjat kluddra ner alla mina onödiga tankar i min finfina kattbok jag fick i födelsedagspresent i Augusti. Men, ja jag lever i alla fall. Jag stiger upp, kollar julkalendern med söderfolk, mumsar frukost, och sen pang på första lektion. Ikväll ska jag försöka brodera klart min tygpåse, umgås med Elina och kanske, kaaankse belöna mig med en colaburk? Men, först måste jag hinna duscha efter promenaden, äta,handla och gå till spinningrummet. För om man inte passar sig kanske det slutar med en bulle till mage, och då behövs ingen uppstoppad tröja när jag ska spela maria. HAHA, nä, jag är nog lite stressad. Snart är det jul hörrni, och då ska sura miner suddas bort. Då ska jag få träffa vännerna hemma. Wo to the Ho!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

santinoz

Tankespridd, ganska svår men kreativ person på 20 bast. Spenderar fritid med vänner, filosofering, målarduken och drömmer om en karriär bland drama, dans och det pulserande kulturlivet. Välkommen hit till min lilla egna krypin!

RSS 2.0