2013-EN KORT RESUMÈ I SVARTVITT

Så kom den dagen då det här året också skulle få sitt slut.För mig har 2013 varit ett fruktansvärt händelserikt år på många sätt.Så mycket känslor på samma gång, och ändå går dagarna framåt. Jag och mina vänner gick ut gymnasiet, KLARA MED SKOLAN? Vi svävade runt i vackra klänningar, och faktiskt, korsade den FÖRSTA milstolpen i våra liv. Det är inte klokt, och ska vi inte ens glömma att det är nu som det bara har börjat.
2013 har varit, minst sagt festernas år. Aldrig någonsin har vi haft så många maskerader och kalas på samma gång.
Inte trodde jag heller att jag skulle stå där i klänning i Maj och dansa bal med mina polare.
Det var hur som helst en oförglömlig dag som ligger mig varmt om hjärtat.
Jag, Caroline Almkvist lyckades härda ut 3 år på samvetarlinjen
 En roadtrip som blev till en dag, jag aldrig någonsin kommer få uppleva igen♥
Hah, en underbar avskedskväll för mig innan jag skulle dra mig vidare till Ölands folkhögskola. Alla var glada, solen sken, och alla va utspökade i kattiga saker. Jag har dem finaste vännerna kan ni tänka er
 Starade på Ölands folkhögskola, med musikteater som inriktning. Där fick jag massor nya vänner, personlig utvecklingar och utmaningar utan dess like.
Tog tag i kragen och satsade på min gamla fotografihobby, Här har vi vackra saga i en modern 20-tals utstyrsel.På Öland finns mycket att bli inspirerad av.
Jag vågade satsa mer på min personliga stil.Testade en hårfärg i blått, och klädde mig superretro
 Och jag blev Ölands Lucia, som för min del var min allra första gång med ljus i håret.
Nu försöker jag blicka frammåt, och se det positiva i nästkommande 2014. Ett år som för min del kommer innehålla en hel del dramatik och äventyr. Spännande 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

santinoz

Tankespridd, ganska svår men kreativ person på 20 bast. Spenderar fritid med vänner, filosofering, målarduken och drömmer om en karriär bland drama, dans och det pulserande kulturlivet. Välkommen hit till min lilla egna krypin!

RSS 2.0