Stockholm♥


Är precis vart jag befinner mig i just nu.
En timmes sömn igårnatt, med resultat av spya och illamående på bussresan hit, haha.
Inte bra att sova för lite !
Har precis köpt in den sista påsen chips av S&B chips och snart ska svenska och geografin komma förbi och hälsa på i mitt liv. Nya plastpackar är hemtagna till bror mins lägenhet. (var bara att ta möbler gratis från gatan) och hello kitty brallsen är på.
Imorgon är det fotografering som gäller och förhoppningsvis en ny header, men vi får se.
Ta hand om er, PUSS !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

santinoz

Tankespridd, ganska svår men kreativ person på 20 bast. Spenderar fritid med vänner, filosofering, målarduken och drömmer om en karriär bland drama, dans och det pulserande kulturlivet. Välkommen hit till min lilla egna krypin!

RSS 2.0