PEOPLE GET READY

Hallå! här sitter jag på en klt-buss och prövar på deras senaste uppfinning, INTERNET! väldigt behövligt då jag självklart glömde hörlurarna hemma och inte har någon bok att läsa. Det är alltså bara jag,sittsåren på rumpen och hela världen. Om ni inte visste det sen innan har jag valt att planen en dag tidigare då jag verkligen behöver en paus från livet, för ibland låtsas jag att man kan det. Tre hela dagar med katt,vänner och familj, precis det jag behöver just nu. Jag mår alltså helt okej. som vanligt, och ja det funkar väll! Thats's all People





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

santinoz

Tankespridd, ganska svår men kreativ person på 20 bast. Spenderar fritid med vänner, filosofering, målarduken och drömmer om en karriär bland drama, dans och det pulserande kulturlivet. Välkommen hit till min lilla egna krypin!

RSS 2.0