HUR MÅR DU CARRO?

Hejpåer! Tillbaka till bloggen, sittandes i köket i södra flygeln tillsammans med goda vänner och fin musik. Har haft ett par fina dagar fram tills idag, då allt har känt sådär lagom...lagom. Klassen var på besök på Högalids folkhögskola, och planerade till årets Soppscenen som ska handla om "Appar & klappar" Vad det nu innebär vet jag inte, men vi hade en plan som kanske kan fungera. Mer om det kan jag skriva upp senare! Annars ligger jag rätt så stabilt. Håller på med en drös målningar, försöker jobba bort ett kilo magsmör och sjunga tills strupen spricker. Ikväll tänkte jag bara ta det lugnt med en asoshemsida och kanske en till gårunda. Sen får jag inte glömma bort att boka biljetter till stockhom. På lovet är det dags för östermalm, musikal och massa god mat. Längtar lagom mkt! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

santinoz

Tankespridd, ganska svår men kreativ person på 20 bast. Spenderar fritid med vänner, filosofering, målarduken och drömmer om en karriär bland drama, dans och det pulserande kulturlivet. Välkommen hit till min lilla egna krypin!

RSS 2.0