SPYR UT FORMADE SAKER

Hello again, jag är tillbaka till mitt lilla skrivkrypin, kanske mer förvirrad än någonsin. Jag tappade blogglusten och lät alla stordådiga saker vara osagda. Den regniga studenten, den hela studentveckan, sorliga avsked, självbesvikelse, mörker, ljus, hopp och allt sånt trams. Nu har dagarna passerat och idag är det den 23 Juni. Dagen efter ett trevligt midsommarfirande och nakenbadande på ett berg ute i skogen. Det va..tja väldigt befriande på något sätt, kravlöst som alla andra jobbiga högtider ska vara. Idag ska ja samla ihop mig själv, kura ihop mig i en filt, och göra lite småärenden. Kanske möblera om rummet, brodera, tvätta en söt byracka och vara allmänt slö. Har börjat spara till min Amsterdamresa i alla fall, i brist på annat. Jag längtar äckligt mycket. jag behöver en smula uppklarande tror jag. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

santinoz

Tankespridd, ganska svår men kreativ person på 20 bast. Spenderar fritid med vänner, filosofering, målarduken och drömmer om en karriär bland drama, dans och det pulserande kulturlivet. Välkommen hit till min lilla egna krypin!

RSS 2.0