FORTSÄTTER SKRIVA OLOGISKA SAKER

Dyngsur från topp till tå, men oh vilken fin dag vi fått, gänget och jag.  Jag vaknade ganska sent. All dumstring sen igårkväll gjorde att det blev sent till säng. Morgonen starade med jordgubbsfil och min favomusli, te och annat därtill. Smeta på smink och sen rask promenad till färgestaden. bussresa till vackra Kalmar, buffé, shopping. Hemresa, spöregn, och nu här, lite ensammen med ett glas cola och en bit mörk choklad. Fin dag, även om jag varit på dåligt humör. Fick med mig en jättefin mugg hem idag, eftersom temuggarna här är för små för min smak. Uschan för såndant! Vacker himmel har jag nu fått, det får bli en avslutning på detta inlägg! Ciao!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

santinoz

Tankespridd, ganska svår men kreativ person på 20 bast. Spenderar fritid med vänner, filosofering, målarduken och drömmer om en karriär bland drama, dans och det pulserande kulturlivet. Välkommen hit till min lilla egna krypin!

RSS 2.0