Visa & Vansinne

Hallå!
'Här har ni mig igen, en aning sur och deppig, men också glad på samma gång. Huller om buller blandar jag känslor med Miss Liis tolkning av "Första gången" och städar friskt mellan rummen. Det har också kommit mer snö till Åtvidaberg, och snart ska jag hem till Ollebull, koka soppa och ta fram mina konsgrejer som legat under sängen i cirkus 2 veckor. Håret år påfyllt med en svag rosa ton, och proggkepsen är på. Idag handlar allting om vila, Indien och vrede. För imorgon, ja då är det tillbaka till jobbet. Tur att jag snart ska åka iväg.
Det va allt jag hade att berätta om den 21 januari.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

santinoz

Tankespridd, ganska svår men kreativ person på 20 bast. Spenderar fritid med vänner, filosofering, målarduken och drömmer om en karriär bland drama, dans och det pulserande kulturlivet. Välkommen hit till min lilla egna krypin!

RSS 2.0