tankar på tåget!

9 kattliv och en fyra timmar lång tågresa till Lund för hemmafest och bravader. Hoffa och Johanna ska nämligen ha inflyttningsfest i sin vackra sekelskiftelägenhet, och med en tågbiljett (tack vare Johanna) sitter jag nu här och njuter av det vackra vinterlandskap som svischar förbi. Nu är.det bara ett par dagar till innan resan till Indien blir av och får jag bara läsa igenom alla papper en gång till så tror jag att jag kan ro hem den här resan också.  Är så äckligt taggad men samtidigt livrädd för vad som komma skall. Jag kan väll säga att jag har en hatkärlek till nervositeten.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

santinoz

Tankespridd, ganska svår men kreativ person på 20 bast. Spenderar fritid med vänner, filosofering, målarduken och drömmer om en karriär bland drama, dans och det pulserande kulturlivet. Välkommen hit till min lilla egna krypin!

RSS 2.0