KLI I HALSEN ÄR VÄRRE ÄN MYROR I BAKEN

Har håret uppsatt i ett försök till 60-talsfrisyr, halsen kliar något ofantligt, nattlinnet är på, och jag har krypit ner i sängen. Dagen har varit lång. Vaknade sjuk med irriterade slämhinnor och kliig näsa. Fullt repschema hela dagen, jagtyckerinteommatmenjagäterdetändå, och en tupplur mitt på dagen, som fick omvänd effekt. Jag vaknade tröttare,hah. Men nog om det. Imorgon hoppas jag att allt är bättre, för då ska jag och kostymgruppen in till Kalmar för att leta fram plagg till våra karaktärer i brott och straff. Det här med karaktärbeskrivningar är riktigt kul ska jag säga er. Precis som i sims får du skapa en livslevande figur, med hår, smink och hela paketet. Svårt, kul, och utmanande på samma gång. I helgen blir en salig bladning med stök,hårfärgande, vilande, bakande och manusrep. Jag hoppas i alla fall hinna med en utav dem.
Ta hand om er nu vänner!♥
©COPYRIGHT
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

santinoz

Tankespridd, ganska svår men kreativ person på 20 bast. Spenderar fritid med vänner, filosofering, målarduken och drömmer om en karriär bland drama, dans och det pulserande kulturlivet. Välkommen hit till min lilla egna krypin!

RSS 2.0