JAG I KALMAR PLUS VÄN

Det blev en bra helg trots allt, besök av min fina vän jakob, påtok förmycket fika på favvostället, klibbiga långa ögonfransar och massa annat gott. Nu är det i alla fall eftermiddag och kvar sitter jag i rummet med efterlämnade godsaker från gårdagen. Chips.läsk,choklad och frukt, precis det jag behöver när jag är lite söndagsblå. Förövrigt tror jag inte att det händer något speciellt idag. Jag ska träna,äta och kolla på äkta människor. Fett nice
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

santinoz

Tankespridd, ganska svår men kreativ person på 20 bast. Spenderar fritid med vänner, filosofering, målarduken och drömmer om en karriär bland drama, dans och det pulserande kulturlivet. Välkommen hit till min lilla egna krypin!

RSS 2.0