PÅ'T IGEN BARA!

Tog en paus i livet, tog närmsta tåg hem och isolerade mig i lilla åtvidaberg, hela 4 dagar. Imorgon är det tillbaka till min kära Ö, mer utvilad och mer koncentrerad. Det är bra.Den här veckan ska vi arbeta med samspel, och den här gången med en ressigör som vanligtvis leder Mu2orna.Med huvudet i det blå, hoppas jag i alla fall kunna slutföra veckan. Ibland förvånar det mig hur det kan bli sådär läskigt svart överallt. Pang på rödbetan. Plötsligt vill jag göra massa saker, jag vill vara med på olivia och ericas bal, deras student, åka runt världen och ja, låssas vara en aning lyckligare. Kanske t.om. känna ren glädje? Spännande tanke. Ja, tacksam är jag i alla fall, just nu. Jag har fått medicin, klappat katt, och kramat på familjen. Det är sådetserut just nu.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

santinoz

Tankespridd, ganska svår men kreativ person på 20 bast. Spenderar fritid med vänner, filosofering, målarduken och drömmer om en karriär bland drama, dans och det pulserande kulturlivet. Välkommen hit till min lilla egna krypin!

RSS 2.0