NU MÅSTE SKJORTAN FÅ VILA

Unhög på livet, mkt dalgångar, men försöker muntra upp mig med att skolan snart är slut och att jag ska åka bort hela helgen lång. Nu väntar frukostbuffér, promenader, coola retropryllar och spendering av pappas fickpengar. Födelsedagsfirande, överaskningar och underbart sällskap av mina knäppa bröder. Hoppas bara vädret är på min sida, isåfall borde inget gå fel. Har planer på att spontansöka till dansgrej i linköping, till hösten och kanske skaffa lägenhet där. Måste förbereda mig inför nästa år, om jag ska orka testa på öland än gång till. Ensam är stark. 
 
Elin
2013-06-11 @ 21:22:32

Åååh duktiga du, varför sökte du inte bild på lunnevad? Jag tror du hade kommit in med glans, helt ärligt talat.

Svar: haha, skjortan har jag inte ritat, men vad gullig du är som säger så :D
SANTINOZ

Elin
2013-06-22 @ 17:06:56

Nej, men har ju sett på Facebook allt annat du gjort! :) och det fanns massa platser och allt. Du har en talang är det jag vill få sagt :) keep it up!

Svar: Tack, det värmer så otroligt mkt att få höra det! Startade precis en facebooksida som du kanske redan gillat? Är en bit påväg i alla fall :D
SANTINOZ




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

santinoz

Tankespridd, ganska svår men kreativ person på 20 bast. Spenderar fritid med vänner, filosofering, målarduken och drömmer om en karriär bland drama, dans och det pulserande kulturlivet. Välkommen hit till min lilla egna krypin!

RSS 2.0