HEJ PÅ ER KAMRATER!

Sitter stillsamt vid frukostbordet, med tända ljus och ett kluddigt ritblock. Försöker komma framåt med min tavla, men jag är för omotiverad och sur för att rita vidare. Det går inte riktigt som jag vill och på senare till har jag blivit sjukt onöjd. Tappat lite av varje hos mig på senare tid, känns som tabletterna fått mig börja på start och bygga upp ett nytt liv. Känns kanska bra samtidigt. Det va det här jag bad om, och nu är det bara att vänta och se. Har för övrigt bara två lektioner idag, projekt och estet där jag också ska redovisa mitt arbete jag jobbat med under veckan gång. Jag hade tänkt visa Åtvidaberg ur en drömmares perspektiv, något som jag tror kommer gå hem på betygsfronten. Läraren verkar gilla mig, hoppas bara tillräckligt mkt för ett saftigt mvg. Ja, drömma ska man. Tror jag i alla fall. Nu ska jag fortsätta med mitt, så ja nu vet ni att jag lever i alla fall. yey!
©COPYRIGHT



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

santinoz

Tankespridd, ganska svår men kreativ person på 20 bast. Spenderar fritid med vänner, filosofering, målarduken och drömmer om en karriär bland drama, dans och det pulserande kulturlivet. Välkommen hit till min lilla egna krypin!

RSS 2.0