Life's a Cabaré

Hej på er! Solen gasar över den inte så öde ön. Idag har vi haft open space hela dagen med skolan, kommit på massa aktiviteter under året osv. Jag anmälde mig bland annat till kramisgruppen, filmklubben, streetart och keramikgruppen. Ska bli sjukt spännande att testa på nya saker, och då äntligen kan jag få skapa min egna hästskulptur i lera. Joho! Idag har vi fått avnjuta grillat, iskall loka och tårta dagen till ära. I eftermiddag ska jag fotografera min skogsälva Saga, sen någon typ av motion, mat, underhållning sen sova. Förövrigt har vi börjat med mördarleken i klassen. Mitt offer kommer bli en svår utmaning, men jag ska allt försöka spela spelet bra hörreni! Annars var det inget mer roligt att berätta. Sånglektionen gick asbra igår och jag fick massa fina koplimanger som värmde gott. Det är kul ju! NÄ, Cabarémusikalen ska fortsätta uppmärksammas. Nu sticker jag. Hejhopp!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

santinoz

Tankespridd, ganska svår men kreativ person på 20 bast. Spenderar fritid med vänner, filosofering, målarduken och drömmer om en karriär bland drama, dans och det pulserande kulturlivet. Välkommen hit till min lilla egna krypin!

RSS 2.0