Fredag 29/6

Okej, nu sitter jag här och myser tillsammans med ett glas cola Zero bland fluffiga sängkläder. Det mesta av packningen ligger prydligt ihopslängt(?) ner i den röda resväskan och kånken väntar bara på att fyllas med krubb inför flygresan. Förövrigt har dagen varit ganska bra Ska försöka hinna slutföra min tavla till en vän som jag pillat på under en tid och sen finns det alltid plats över för en mysig kopp te i vänners sälskap och ljuvlig musik. Fredagsmyset kan börja!
©COPYRIGHT



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

santinoz

Tankespridd, ganska svår men kreativ person på 20 bast. Spenderar fritid med vänner, filosofering, målarduken och drömmer om en karriär bland drama, dans och det pulserande kulturlivet. Välkommen hit till min lilla egna krypin!

RSS 2.0