Sommaryra

Trött, men extremt glad efter en hellyckad gårdag ute på landsbyggden. På morgonen for bilen iväg till söderköping med gänget. Det blev glassmask, friluftteater i gamla Linköping och sedan hembakadpizza och kompissnack hela kvällen lång. Jag riktigt älskar att ha fullspäckande scheman på somrarna, då man vet att tiden aldrig kommer finnas till när väl skolan börjar. Promblemet är bara att jag efter malta har kommit lite ur balans. Jag vet inte riktigt vem jag ska kontakta eller vart jag ska spendera mina sista veckor. Vill ut någonstans och bara vara. Göra något kul. Ska förresten lägga upp bilder från malta sen när jag orkar. Det mesta ligger ju redaj på facebook!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

santinoz

Tankespridd, ganska svår men kreativ person på 20 bast. Spenderar fritid med vänner, filosofering, målarduken och drömmer om en karriär bland drama, dans och det pulserande kulturlivet. Välkommen hit till min lilla egna krypin!

RSS 2.0