Vardag

Neh, jag har inte börjat blogga igen, kände bara för att skriva av mig litegrann. Nåväl, tisdagmorgon är här, jag har ätit min ointressanta frukost bestående av te och flingor och sitter nu och lyssnar på The Beatels med tända ljus. Har ett läxför att se fram emot i eftermiddag, Naturkunskap. Känner mig inte alls bra längre, för mycket att göra, för lite tid, glömmer att andas. En häktiskt vecka står och trampar otåligt utanför dörren. Bäst att ta ett steg i taget.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

santinoz

Tankespridd, ganska svår men kreativ person på 20 bast. Spenderar fritid med vänner, filosofering, målarduken och drömmer om en karriär bland drama, dans och det pulserande kulturlivet. Välkommen hit till min lilla egna krypin!

RSS 2.0