In my world of laziness..

Model: Caroline Almkvist photographer: Linda Abrahamsson

Sitter här på sista mattelektionen för sommaren, fattar inte ett skit av ekvationer som vanligt.
Ska strax låna vattenkokaren till lite te och sen ska jag försöka få min kära vän Johan att jobba också..
(hah lycka till med det säger jag bara.)
Det är varmt ute, jag är träningssugen men samtidigt är jag trött.
Jag orkar inte jobba sen men ändå vill ja.
Allt går lite åt-helvete med andra ord.
Precis vad man behöver, take care !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

santinoz

Tankespridd, ganska svår men kreativ person på 20 bast. Spenderar fritid med vänner, filosofering, målarduken och drömmer om en karriär bland drama, dans och det pulserande kulturlivet. Välkommen hit till min lilla egna krypin!

RSS 2.0